onsdag 31 december 2014

Gott nytt år

Nytt år, ny tid, nya tag. Ibland märks det väldigt mycket hur lite man betyder för andra. Eller hur mycket andra betyder för mig.  Även om alla dagar är lika och det inte betyder så mycket att det är nyårsafton för mig så hade det varit skönt om någon hade frågat vad jag skulle göra, om vi skulle hitta på något. Jo, jag hade ju också kunnat fråga men det känns helt fel att bjuda in sig till folk och bjuda hem folk hit....tror inte riktigt på det idén. Det hade varit så skönt att vara speciell för någon. Det hade varit så mysigt om någon hade velat vara med mig för att jag är jag, mysigt om någon hade längtat efter mig. Det är inte jobbigare i dag än någon annan dag men det går inte att undvika att känna sig ensammare än någonsin när det är fest överallt och ingen sitter ensam. Jo jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar